Սուսաննա Ներսեսյան
Ծրագրի հեղինակ, էկոակումբի համակարգող
Սուսաննա Ներսեսյան
Ծրագրի հեղինակ, էկոակումբի համակարգող
Ծրագրի նկարագրություն
Ծրագրի նպատակը էկոակումբ ստեղծելու միջոցով դպրոցականների շրջանում բնապահպանական գիտելիքի տարածումն էր և էկոլոգիական մտածողության ձևավորումը, օդի որակի հետ կապված խնդիրների և վտանգավոր թափոնների կառավարման հինգ գործողությունների մասին իրազեկելը։ Տեսական դասընթացին զուգահեռ ստեղծել ենք դպրոցական բուսաբանական այգի` օդը մաքրող ծառերով և այլ բուսատեսակներով, որպեսզի աշակերտները սովորեն` աճեցնելով ու խնամելով տարբեր բույսերը, նաև թափոններից ստացել ենք բիոհումուս, որով պարարտացրել ենք մեր նորատունկ այգին։
Ծրագիրn անդրադարձել է
էկոդաստիարակության խնդրին․ աճող սերունդը սկսում է գնահատել ու պատասխանատու վերբերվել շրջակա միջավայրին
դպրոցի տարածքում օդի որակի բարելավման խնդրին․ անխնամ ու փոշոտ տարածքը օդը մաքրող մոտ 80 ծառերով բուսաբանական այգի տնկելու միջոցով։
աշակետներին ու նրանց ծնողներին վտանգավոր թափոնների կառավարման և և թափոնները վերամշակման հինգ գործողությունների մասին իրազեկման խնդրին։ Ծրագրի շրջանակներում թափոններից ստացվել է բիոհումուս, որով պարարտացվել է նորատունկ այգին։ Նաև հիմվել է էկոգրադարան՝ լուծելով հետագա սերունդներին ևս էկոգիտելիք տրամադրելու խնդիրը։
Էկոակումբի շրջանակում տեսական և գործնական դասերի, ֆոկուս խմբերի, հանդիպումների, ցուցահանդեսների, մրցույթների միջոցով ապագա քաղաքացիների և մեծահասակների շրջանում տարածվեց բնապահպանական գիտելիք, բարձրացավ նրանց էկովերաբերմունքը շրջակա միջավայրի նկատմամբ։ Իսկ գործնական աշխատանքներն ուղղված էին դպրոցական բուսաբանական այգու ստեղծմանը, որտեղ օդի որակի բարելավման նպատակով տնկվեցին օդը մաքրող և այլ բուսատեսակներ, իրականացվեցին տարբեր հետազոտական աշխատանքներ։ էկոակումբի մասնակիցները նաև գործողություններ իրականացրին` ուղղված թափոններից հրաժարմանը, կրճատամանը, վերաօգտագործմանը, վերափոխմանը, վերամշակմանը, մասնավորապես, թափոնները օգտագործվեցին բիոհումուս ստանալու նպատակով, նաև` թափոններից պատրաստաված իրերը, օրինակ՝ աթոռները, օգտագործվեցին դասերի ժամանակ։ էկոակումբի մասնակիցները իրազեկման արշավների միջոցով ստացած գիտելիքները տարածեցին` մյուսներին ևս ներգրավելով շրջակա միջավայրի պահպանության գործում: Շրջակա միջավայրի խնամքը դարձավ սովորողի ամենօրյա գործունեությունը` կենսակերպըմ այժմ էլ այն շարունակվում է։
Կլիմայական
ազդեցություն
Էկոակումբի սաների կողմից դպրոցի հարակից տարածքում տնկված բոլոր ծառերը արդեն մեկ տարեկան են, արտադրում են թթվածին, կենսահումուսը պատրաստ է և արդեն իսկ օգտագործել ենք, նախատեսում ենք նոր չափաբաժին պատրաստել հետագա խնամքի համար։ Աշակերտները մշտապես խնամում են իրենց տնկած ծառերը, մանավանդ, որ դրանք անվանական են, յուրաքանչյուր աշակերտ ունի իր ծառը։
Գենդերային
բաղադրիչ
Ծրագրին մասնակցել է 60 աշակերտ տարբեր դասարաններից, որից 39-ը աղջիկ և 21 տղա։
Մասշտաբայնություն/
կրկնօրինակելիություն
Տարբեր հանդիպումների ու ժողովների ժամանակ ներկայացվում է փորձը
Նաև տարբեր ցուցահանդեսների ժամանակ ներկայացվումում է թափոններից աշակերտների պատրաստած խաղերը, կիրառական իրերը, որոնք նույնպես մեծ հետաքրքրություն են առաջացնում մասնակիցների շրջանում։
Կոնտակտային տվյալներ՝
sussnerss@gmail.com
Ծրագրի իրականացման վայր՝
Երևանի Մ. Մեծարենցի անվան հ.146 հիմնական դպրոց
Համագործակցություն՝
Կանաչապատում և շրջակա միջավայրի պահպանության ՀՈԱԿ
Hazardous Waste Management Project Yerevan-Warsaw-Tirana